loading...
خانه تفریح
بنر وب سایت ما

بنر وب سایت ما :



ادرس:

https://rozup.ir/up/housefun/Pictures/9.gif


Admin بازدید : 22 پاییز 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/housefun/1_sunset.jpg

 

اس ام اس عاشقانه آبان 92

دلم فقط تورو می خواد…

دلم باران می خواهد و چتری خراب!

وخیابانی که هیچگاه به خانه ی تو نرسد…

اس ام اس عاشقانه آبان 92

اورا پیش خودت هیدن کرده بودی

با اینکه وجود داشت اما ندیدمش…

همان طوری که تو منو ندیدی

تو تموم این سال ها

اس ام اس عاشقانه آبان 92

مستقیــم !؟

دربسـت !؟

مدت هاست مانده ام …!

در این شهر شلوغ و پرترافیک کســی دلم را نمی بـَـرد ..

اس ام اس عاشقانه آبان 92

سال ها رفت و هنوز یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره عشق چه ها می خواهی؟

اس ام اس عاشقانه آبان 92

بــا مـن از بـودن بـگــو

گـوشــم را کــر کـرده هـیـاهـوی نــبودنـت

 

 

 

اس ام اس عاشقانه آبان 92

شاعرم کن

بخند

و بگذار دیوانی از بوسه برایت بگویم …

اس ام اس عاشقانه آبان 92

خوش به حال خدا که لحظه لحظه با توست

و من همیشه درباره تو با او حرف می زنم …

اس ام اس عاشقانه آبان 92

قدش به عشق نمی‌ رسید

غرورام را زیر پا گذاشت تا برسد!

اس ام اس عاشقانه آبان 92

استکان های خالی را که نگاه می کنم

گلویم به خاطر چای هایی که با تو نخورده ام

چقدر می سوزد

اس ام اس عاشقانه آبان 92

یه روز یه فرشته بهم گفت

یه کیسه پول می خوای یا یه دوست خوب؟

گفتم یه کیسه پول چون من تورو داشتم

اس ام اس عاشقانه آبان 92

تــا ته خــط کـه میری

یادت میــاد یـه جایـی

تو یــه خیابـــونی یه کوچـــه ای

رو اشـــتباه پیـــچیــــدی

اس ام اس عاشقانه آبان 92

لبخند که زد توی چال گونه اش افتادم

پای منطقم شکست

و من عاشق شدم

اس ام اس عاشقانه آبان 92

ای تروریست ترین عشق زمین

هیچکس هنــوز نتوانسته است…

خنثی کند بغضی را که در گلویم کاشتی…

اس ام اس عاشقانه آبان 92

دلــــم را زود سوزاندی …

کاش قدری صبر می کردی!

حرمت کسی که عزیزش را از دست داده

لااقل تا هفت روز نگه می دارند

اس ام اس عاشقانه آبان 92

باید چند جیب روی پیراهنم بدوزم

تمام عشق تو در قلبم جا نمی شود

 

منبع : خانه فان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوستان عزیز خانه فان چطوریست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 991
  • بازدید کلی : 4,271